25 Ağustos 2016 Perşembe

Zayıflayan İnsanların Yorumları

Zayıflayan İnsanların Yorumları

Kalıcı zayıflama konusunda online zayıflama okulu Gelişerek Zayıflama'nın bir üyesini okuyacağız bugün, bizim sürekli yazdığımız kalıcı zayıflama için kendi gerçekleri neymiş bunları da görme şansımız olacak. Emin olun bu yazılanlar çok kıymetli...

Kalıcı zayıflama konusunun ilk adımında üyemiz demektedir ki; 

"İnce olduğum günleri hatırlamıyorum bile, kendimi bildim bileli rejimler yapıyorum, deniyorum, hırslanıyorum, olduramıyorum. Ben zayıflamaya çalıştıkça hep daha çok kilo olarak bu girişimlerim geri döndü bana. En fazla kilolu olduğum zaman da babamın ölümünün hemen sonrasıdır. Artık bu kiloların resmen üstüme yapışıp kaldığını hissetmiştim. Etrafımda gördüğüm, duyduğum bütün diyetisyenlere gittim, netice değişmedi. Yaş ilerledikçe olayın artık sadece hoş görünmek, estetize edilebilecek bir dış görünüme kavuşma, bir davete giderken güzel kıyafetler giyebilme, o elbisenin üzerime yakışabilmesi, bedenin bana olması değilmiş; olay, nefes alamamak, bitkinlik, yorgunluk gibi sağlığımı doğrudan etkileyen olumsuzluklarmış." diyor ve kalıcı zayıflama için aydınlamaya doğru gidiyor:


kalıcı zayıflama
Temsili fotoğraf; Londralı uzun maraton koşucusu Charlie Watson.



"Yaşamımın en acılı kaybını yaşadıktan sonra dibe vurdum. Artık sizlerin arasında gezinen bir ölüydüm aslında. İki buçuk yıl boyunca çok zorunlu değilsem yataktan dışarı çıkmadım. Bir faydası olacakmış gibi antidepresan ilaçlar kullanmaya başladım. Yaşadığım acı o kadar büyük ve derin ki, duygusal ve ruhsal olarak hiçbir şey beni tatmin etmiyordu. Uykusuz geçen geceler yemek yemeye sarmaya başladım. Tokluk hissetmem ya da açlık hissetmem hiç önemli değildi, kendimi sürekli dolabın başında ağzıma layık bir şeyler ararken buluyordum. Midem aprıyordu tabii ki, ertesi gece boşver deyip yine yiyordum.

"Bir gün yeğenimin doğum günü gittim ve şok yaşadım. 16 kilo vermişti ve nasıl da mutluydu. Hemen sordum tabii sırrını, işte o gün benim de hayatımın değiştiği gün oldu: Gelişerek Zayıflama, online zayıflama okulu. 

"İlk başlarda tedirgindim, kendimi hazır hissetmedim. Bir süreyi bu şekilde geçirdim, sonra geçirdiğim bu sürenin ne büyük bir kayıp olduğunu fark ettim. 

"58 yaşına kadar hiç yapmadığım, görmediğim, duymadığım, denemediğim şeylerle karşılaştım. Aslında gözümün önünde duran ama benim görmediğim şeyler! Hafta sonu ödevi olarak deniz kenarına gidip yürümek, sonra bir kahve içmek, müze gezmek, hayatımı doldurmak gibi... Gün geçtikçe kendime inanmaya başladım, huzurlu hissettim, kilolarım da azar azar gitmeye başladı. 

"Bir süre sonra, yarın nerede yürüsem, normal yürüyüş dakikamı daha da artırabilir miyim, gibi düşünceler beni sarmaya başladı. Kendimi aşmak istedim. Bu sayede olayın sadece kilolardan ibaret olmadığını, ruhsal hafiflemenin öncelikli olduğunu fark ettim. Mucize dediğimiz şey de kendini gerçekleştirmeye başlamıştı; doktorum antidepresanı bırakmamı söyledi. Hatta her ne yapıyorsanız durmadan devam edin bile dedi. 58 yaşında 36 kilo verip, toplamda 120 cm incelerek yepyeni bir hayata start verdim. Yeniden doğdum. Bunları ben yapabildiysem herkes yapabilir. Kendinize inanın, öğrendiklerinizi uygulayın, azimle ve kararlılıkla mücadele edin." 

Kalıcı zayıflama aynı zamanda sağlıklı zayıflamadır. Siz de kendi hikayenizi yazmak için Gelişerek Zayıflama online zayıflama okuluna gelin, siz de yeniden doğuşu yaşayın. Bize ulaşmak için buraya tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder